BPM, دوره های آموزشی آنلاین

آشنایی با استاندارد ITIL4

ITIL یک چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است که به باین فرآیندهای مورد نیاز و چرخه ی ارائه خدمت (Service) می پردازد. این چارچوب در سطح جهان بیشترین کاربرد را دارد. ITIL توسط شرکت ها و سازمان های مختلف، مدیران و ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات استفاده می شود.

ITIL 4 آخرین نسخه ITIL است که تغییرات بسیاری را به همراه داشته است. روزهای دوشنبه در قالب سه جلسه ساعت 19 همراه با مهندس محمد ابیانه به بررسی این چارچوب می پردازیم. شرکت در این جلسات رایگان است. اولین جلسه امروز دوشنبه 28 تیر ماه 1400 ساعت 19 برگزار می شود. جلسات بعدی در روزهای 4 ام و 11 ام مرداد ماه 1400 برگزار خواهند شد.

شما میتوانید جلسات ضبط شده ی این رویداد رو در کانال تلگرامی @bpmtalk مشاهده کنید. همچنین در گروه تلگرامی @bpmnir عضو شوید تا با جامعه بزرگ تحلیلگران مدیریت فرآیند همراه شوید.

جهت شرکت در این رویداد در گروه اسکایپی BPMTalk به آدرس زیر عضو شوید: https://join.skype.com/CZz6Bgm7Lcst

جلسات دورهمی تحلیلگران مدیریت فرآیند یا همان BPMTalk روزهای زوج در هفته برگزار میشود. شما میتوانید در این جلسات به صورت رایگان شرکت کنید، دانش خود را به اشتراک بگذارید و از دانش دیگر متخصصین بهره ببرید. این جلسات فقط ارائه و درس نیست بلکه به صورت گفتگو و دورهمی برگزار می شود. قرار است در روزهای دوشنبه به بررسی چارچوب های فرآیندی و استانداردهای مدیریتی بپردازیم که این امر با بررسی ITIL4 شروع شده است.

ویدئوی جلسه ی اول: https://t.me/bpmtalk/183

ویدئوی جلسه دوم: https://t.me/bpmtalk/186

ویدئوی جلسه سوم: https://t.me/bpmtalk/189

3 دیدگاه در “آشنایی با استاندارد ITIL4

  1. مونا گفت:

    جلسات بسیار اموزنده و کاربردی بودند.تشکر فراوان از استاد ابیانه 🙏

  2. سیده زهرا گفت:

    ویدیوها از طریق لینک سایت برایم باز نشد، ممنون میشم برایم ایمیل فرمایید.

    1. BPMNir گفت:

      ویدئوها در تلگرام آپلود شده اند و شما میتوانید با فیلتر شکن به آنها دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *