اخبار دوره های آموزشی

کارگاه آموزشی BPMN شهرداری مشهد

دوره ی آموزشی کارگاهی BPMN2 با شرکت 14 نفر از کارشناسان و مدیران سازمان فنآوری اطلاعات (فاوا) شهرداری مشهد در روزهای 24 الی 29 ام آبان ماه 1391 در حال برگزاری می باشد.

در این دوره ی آموزشی آخرین تغییرات ایجاد شده در استاندارد BPMN2 در سال 2011 برای شرکت کنندگان همراه با مثال و انیمیشن های کامپیوتری آموزش داده شد. همچنین در قالب پنج تیم سه نفره نمونه هایی از فرآنیدهای سازمان مدل سازی و توسط مدرس مشکلات هر کدام از مدل ها بررسی و تجزیه و تحلیل گردید.

دوره ی آموزشی BPMN در شهرداری مشهد

دوره ی آموزشی BPMN در شهرداری مشهد

یکی از ویژگی های اصلی این دوره ی آموزشی تشریح نحوه ی پیاده سازی پترن های استاندارد مدلسازی گردش کارها و فرآیندهای سازمان با استفاده از تغییرات ایجاد شده در BPMN2 بود، به طوریکه ی نحوه ی به کارگیری زیر فرایندهای مبتنی بر رویداد، انواع رویدادهای جدید و فعالیت های جدید مطرح شده در بازنگری جدید استاندارد BPMN و نحوه ی کمک آنها به پیاده سازی پترن های استاندارد گردش کار تشریح گردید.

در این دوره ی آموزشی برای مدل سازی فرآیندها از نرم افزار BizagiModeler به عنوان ابزار آموزشی استفاده شد.

shm1 shm3

دوره ی آموزشی مدل سازی فرآیندهای کسب و کار در شهرداری مشهد

دوره ی آموزشی مدل سازی فرآیندهای کسب و کار در شهرداری مشهد

با توجه به اینکه سازمان فاوا شهرداری مشهد جهت پیاده سازی سیستم های یکپارچه ی BPMS برنامه ریزی مدونی دارد، در این دوره ی آموزشی به بررسی ویژگی های یک BPMS و همچنین نحوه ی پیاده سازی فرآیندها در نرم افزارهای Business Process Management System نیز پرداخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *