BPMS, خبرها

فراخوان ارزیابی BPMS

اکنون BPMN.ir  پرمخاطب ترین مرجع در حوزه تحلیل سیستم فرآیندی، مدل سازی فرآیندها با استفاده از BPMN و مشاوره در انتخاب و استقرار سیستم های BPMS در ایران است. تیم تخصصی مشاوره و تحلیل سیستم های BPMN.ir امروز دارای سابقه ای بالغ بر 8 سال در صنعت و دولت کشور می باشد و در بسیاری از پروژه های ملی و صنعتی کشور نقش خود را به خوبی ایفا نموده است.

از آنجایی که بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی سیستم های نرم افزاری قدیمی خود را که در بسیاری از آنها اصول یک سیستم مدیریت گردش کار نیز رعایت نشده است را امروزه به عنوان BPMS مطرح می کنند و با توجه به حجم زیاد درخواست ها در خصوص انتخاب یا تولید BPMS مناسب توسط شرکت ها و سازمان ها در سطح کشور و از همه مهم تر عدم وجود معیارها یا تعریف مشخصی از یک نرم افزار (راهکار) BPMS تصمیم گرفتیم طی یک روش مدون و علمی معیارهای تعریف و ارزیابی یک سیستم نرم افزاری BPMS را  تدوین کنیم و گام های انتخاب یک راهکار BPMS را برای سازمان ها مشخص کنیم. این روش و معیارها به عنوان “روش ارزیابی و انتخاب BPMS” یا  BPMS-EM که مخفف BPMS Evaluation Method است، نامیده می شود.

در صورتیکه شما شخص حقیق یا حقوقی مشاور هستید یا ارائه دهنده نرم افزار هستید با ما در شکل گیری BPMS-EM در تعامل باشبد : تماس با ما

از طرفی لیست جامعی از راهکارهای ایرانی و یا بین المللی دارای نمایندگی در دست تهیه داریم که در حال شناسایی و تکمیل این راهکارها هستیم، شما میتوانید با مراجعه به BPMS ها در ایران لیست این شرکت ها را مشاهده کنید. از کلیه شرکت های دیگری که در این لیست حضور ندارند دعوت میشود مشخصات شرکت خود (در فاز اول وبسایت) و امکانات نرم افزار مورد نظر را در اختیار ما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *